skip to Main Content

Тук ще намерите отговорите на често задавани въпроси, както и насоки и инструкции за лесна работа с платформата.

Какво е ВОЛТРОН БГ (voltron.bg)?

Voltron.bg (Волтрон БГ) е интернет магазин, в който се извършва търговия с твърдосплавни пластини, металорежещи и металообработващи инструменти, трошачки, електродвигатели .

Повече информация, може да откриете тук:

За нас

Електродвигатели

Трошачки

Твърдосплавни пластини

Какво включват цените? С ДДС ли са? Транспортните разходи включени ли са?

Цените на артикулите описани в сайта включват:
– цената на продукта на бройка.

Цените не включват:
– ДДС
– Транспортни разходи

Как да поръчам в сайта?

Поръчката в сайта става бързо и лесно, дори без регистрация. Достатъчно е да кликнете върху бутона “Купи” на артикула, който сте избрали и да определите бройката, която Ви е необходима. След това влезнете във Вашата виртуална пазарна количка, където се събират всички продукти, които сте си избрали за закупуване. След това трябва само да следвате стъпките, през които ще Ви преведе системата, и да попълните нужните данни. Когато кликнете върху бутона “Поръчване” заявката Ви е приета.

Мога ли да направя поръчка по телефона?

Да.

Поръчката по интернет е възможно най-сигурна и лесна и Ви препоръчваме да я използвате, но ако нямате E-mail или предпочитате да поръчате по телефон, можете да направите поръчки на телефон (+359) 702 6 52 22.
При успешно свързване с наш служител е необходимо да предоставите адрес за доставка, име на получател и телефон за връзка. Нужно е също да кажете номера (КОД) на артикула и бройката, която ще поръчате. Номера (КОД) се намира под бутона -/+ за брой.

Приложен скрийншот:

Има ли минимална поръчка?

Да.
Имате право да поръчате стока не по-малка от 1 кутия или сума под 50 лв.

Как да разбера, че поръчката е приета?

След като сте кликнали върху бутона “Поръчка” заявката Ви е приета. Ще получите автоматично писмо от нас на вашия имейл адрес за потвърждение на поръчката. Допълнително е възможно да получите обаждане от наш служител за потвърждение на поръчката и уточняване на допълнителни детайли.

Как мога да заплатя поръчаните артикули?

Посредством наложен платеж т.е. плащане при доставка. При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера за артикулите, които сте поръчали, както и цената на доставката и всички други суми свързани с нея.

По банков път:
Направете плащане директно в банковата ни сметка.
Моля, използвайте идентификационния номер на поръчката си като референция за плащане.
Поръчката ви няма да бъде изпратена, докато средствата не бъдат отразени в профила ни!

Мога ли да заплатя на куриера при доставка?

Да.
Но е естествено е необходимо първо да сте генерирали заявка в сайта или по телефона и тя да е била потвърдена от нашата система/служител.

Мога ли да заплатя дължимата сума по банков път?

Дължимата сума се превежда в указаната от VOLTRON.BG банкова сметка. При избрана опция плащане по банков път, при получаването на стоката не е нужно да заплащате сумата на доставка на куриера. Сумата за доставка ще бъде включена в крайната цена в платежното нареждане. Когато изберете опция „Плащане по банков път“ наш служител ще се свържe с Вас за уточняване на детайли по пратката.

Как се извършва доставката на поръчаните артикули?

Посредством куриерска фирма „ЕКОНТ“ чрез наложен платеж с услуга пощенска пратка.

Артикулите се доставят в работно време на посочения от купувача адрес за доставка или офис на куриерската фирма.

  1. Какво е важно да знаеш за пощенските пратки?
  • Доставката се извършва от и до офисите на Еконт Експрес на територията на България, общо над 550 офиса.
  • Пратките се предават от подателя в удобен като местоположение офис на Еконт Експрес и се доставят до удобен за получателя офис.
  • Подходяща е за пратки с тегло от 1 до 20 кг.
  • Минималната цена за услугата е сметната на база тегло на пратката от 1 кг. без наложен платеж и без такса гориво и пътни условия, която се обявява от Еконт Експрес на 1-во число всеки месец, в зависимост от пътните условия, инфраструктурата и цените на горивата в България.
  • Към всички пратки потребителите могат да използват безплатно услугатите “Преглед и тест преди плащане на наложения платеж” и “Управление на пратката по телефон”.
  • Пратките се доставят на следващия работен ден от подаването на пратката срещу документ за самоличност на лицето, посочено като получател.
  • Може да се възползваш от безплатна опаковка – полиетиленови пликове със следните размери: малък полиетиленов плик – 40х35 см, голям полиетиленов плик -55/45 см и полиетиленов чувал – 60х110 см.
  • При изпращане на пратки с размери над 20 кг. и/или над размери 60х60х60 см., пощенската пратка се третира като куриерска.

Каква е цената на доставка?

Стойността на доставката се определя от големината на пратката, спрямо размер и тегло. Стандартно цената на доставка за пратки с тегло от 1 до 20 кг е 4 лв.

Информация за точната цена на доставка ще получите по имейл или от наш служител по телефона.

В какъв срок се доставят поръчаните артикули?

Срока на доставка на заявената за покупка стока е съобразена с условията и правилата на куриерска фирма „ЕКОНТ“. Стандартно стоката ще бъде доставена при Вас в рамките на 48 часа от момента на постъпването на поръчката.

Извършвате ли доставка в почивните дни?

Доставката се извършва от куриерска фирма “ЕКОНТ”. Куриерът доставя пратки и в събота, но не работи в неделя и официални празници.

Мога ли да поръчам артикул, който не е представен в сайта?

Да.
Имате възможност да поръчате търсен от Вас артикул, като за целта трябва да попълните формата за контакт и да ни пуснете запитване.

Моля, имайте предвид, че извършваме тази услуга само, ако общата цена на поръчката е над 500 лв.

В запитването задължително трябва да присъства следната информация за артикула/ите, които търсите:
– марка
– модел (сериен номер)
– количество
– адрес за доставка

Ако в запитването не присъстват всички споменати по-горе условия, то се счита за невалидно и не се задължаваме да ви отговорим!

Мога ли да получа допълнителна информация за артикулите по телефона или на запитване?

Единствената информация, която може да Ви предоставим относно артикулите е тази, която е описана в сайта. За всякаква друга информация касаеща артикулите, тяхната съвместимост и приложение може да се обърнете към официалните сайтове на производителите.

Имате ли фирмени магазини?

Не.
За момента нямаме фирмени магазини. Продуктите, представени в сайта, могат да се поръчат само онлайн и да се получат чрез доставка с куриер.

Връщане или замяна?

Вие имате право да върнете закупената от VOLTRON.BG стока, без да дължите обезщетение или неустойка и без да е необходимо да посочите причина за това.

За да замените с друг артикул доставена стока или за да получите обратно стойността на заплатената доставена стока, трябва да са спазени следните условия:

  • заявката за връщане на стоката да е подадена писмено или устно в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване на поръчката.
    Може да се свържете с нас на:
    ☎ (+359) 702 6 52 22
    📧 : voltron@magbg.net
  • стоката не трябва да е ползвана, разпечатана, или с нарушен търговски вид, и трябва да се изпрати на адреса на доставчика от който е получена, и при всички други условия по чл. 55 от Закона за защита на потребителя.
  • стоката трябва да бъде придружена от оригиналните документи, издадени от “МАГ” ООД – фактура или стокова разписка, касов бон.
  • цената на закупената стока се връща на клиента на адреса на доставка в срок от 14 дни след получаване на уведомлението за отказа, а всички разноски по връщането са за сметка на купувача.
  • в случай на несъответствие на доставената и поръчана стока, което може да се установи чрез обикновения й преглед, както и при повредена при транспортирането стока или опаковка, разходите за транспорт са за сметка на “МАГ” ООД.

В случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока, “МАГ” ООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума.

“МАГ” ООД не носи отговорност при попълнени неверни данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми, от които може да произтече забавяне на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.

Каква е сигурността на личните ми данни?

Вашата лична информация никога няма да бъде давана на трети лица, освен ако не е изискана по законов път. Вашата лична информация може да бъде предоставена на трети лица единствено, ако вие сте дали съгласието си за това. Ние никога и при никакви обстоятелства няма да злоупотребим с личните Ви данни.

Back To Top
Търси